Garantie


Toate produsele comercializate in magazinele partenerilor MOBILA SA beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani de la momentul achizitionarii produsului de catre client. Pentru persoanele juridice termenul de garantie este de 3 luni de la momentul achizitionarii produselor.

Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie se va specifica acest lucru in pagina de produs.

Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului care este completat de certificatul de garantie MOBILA SA care poate fi descarcat mai jos pe această pagină.

Clientul, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prevederile din certificatul de garantie. MOBILA SA nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prevederi de catre client.

Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa ... , în maxim 48 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

Daca apar defecte in termenul de garantie, acestea se notifica în cadrul acestui termen către MOBILA SA astfel: Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.

MOBILA SA va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, MOBILA SA poate sa decida :

- respingerea reclamatiei;

- remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;

- acordarea unui rabat;

- înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.

- nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara acordul MOBILA SA.

Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.

In cazul in care produsele sunt returnate catre MOBILA SA, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, dar produsele trebuie ambalate astfel incat sa se evite orice defectiune pe durata manipularii si transportului.